BESTÄLLNING
Om du är under 18 år måste du påvisa målsmans tillstånd. Alla falskbeställningar spåras och polisanmäls, och om vi lidit ekonomisk skada kommer vi att kräva skadestånd. När ett köp har slutförts går det inte att ändra i beställningen.
ADDRESS
När du gör din beställning framgår det i kassan vilket leveranssätt som gäller. Det är ditt ansvar att se till att adressen, som du angett vid beställningstillfället, är korrekt. Observera att du inte kan ändra leveransadress i efterhand. Leverans sker endast inom Sverige om inte annat anges.
LEVERANSTID & FRAKTKOSTNADER
Leveranstid på lagervaror är vanligen 3-5 vardagar inom Sverige. Leverans sker enligt ditt val, med Postnord eller DHL. Alltid fraktfritt.
OUTLÖST PAKET
För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera kostnader för returfrakt, och hanteringsavgift. Hanteringsavgiften är för närvarande 300 kronor.
RETUR OCH FRAKT
Vår ambition är att förse dig med så mycket information vi kan via text, bild och ibland rörligt material för att du ska kunna få en så tydlig bild av varan/varorna som möjligt. Vi hoppas också kunna svara på frågor och förklara vad det är för produkt du köper innan du beställer. Allt för att säkerställa att du får hem en produkt som motsvarar dina förväntningar. Tillsammans kan vi verka för att inte skicka varor i onödan och på så sätt belasta vår miljö.
TRANSPORTSKADA
Om en transportskada uppstår har du ansvar att inom skälig tid göra en anmälan om skadan till oss. Kontakta oss så snabbt som möjligt efter att du upptäckt skadan. För smidig hantering av ärendet är det viktigt att du inspekterar dina produkter noggrant direkt när du tar emot dem. Observera att du inte får använda den skadade produkten och att du måste behålla emballage så att hela paketet och varan kan besiktigas när vi handlägger ärendet. Ta gärna bilder på transportskadan om möjligt och bifoga i din kontakt med oss.